معما ی دزد کیف
ايل قشقايي
چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : آرشين قائدي

روزی در مدرسه کیف معلمی را دزدیدند . براساس شواهد

بدست آمده ، پنج نفر به نام های A ، B، C، D، و E متهم می

شوند . این پنج نفر چنین می گویند :

 A: من کیفی بر نداشتم من هیچ وقت دزدی نکرده ام. کار D بود .

B: من کیفی برنداشتم . پدرم خیلی ثروتمند است و من

 خودم کیف دارم . E میداند دزد کیست.

C : من کیفی برنداشتم من قبل از شروع سال تحصیلی E را

نمی شناختم . کار D بود .

D : من این کار را نکردم . کار E بود . A دروغ می گوید که من

کیف را دزدیده ام .

E : من کیفی را برنداشتم . B کیف را برداشت . C حرف من را تایید می کند ، چون سالهاست مرا می شناسد.

بعدا اولیای مدرسه با تطمیع توانستند از این پنج نفر اعتراف

بگیرند که هر یک از آنها دو جمله راست و یک جمله دروغ گفته

است . چه کسی کیف را دزدیده است ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 53691
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



rooz/show.php?n=1">فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
href='http://www.pichak.net'>فونت زيبا ساز

<-PollName->

<-PollItems->

rooz/show.php?n=1">فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
href='http://www.pichak.net'>فونت زيبا ساز

<-PollName->

<-PollItems->